Regulamin rezerwacji

1. Rezerwacja
1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie: 784 333 000 lub drogą mailową: recepcja@pensjonatgromada.pl.
2. Rezerwację dokonuje się na osobę lub firmę, która będzie dokonywać płatności. W przypadku faktury na firmę, konieczne jest podanie NIP-u przy zakładaniu rezerwacji.
3. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania prawidłowych danych: imię, nazwisko, numer kontaktowy, liczba osób oraz termin rezerwacji.
4. Przyjęta rezerwacja przez recepcję pensjonatu jest niepotwierdzona do momentu wpłaty zadatku.
5. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku w wysokości 30% wartości całego pobytu na konto Pensjonatu.
6. Płatności należy dokonać w ciągu 3 dni od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
7. Nieopłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
8. Niepojawienie się Gościa w Pensjonacie do godziny 22:00 w dniu zameldowania (bez wcześniejszego powiadomienia recepcji) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu – dotyczy rezerwacji z zadatkiem.

2. Zadatek i płatność
9. Zadatek jest bezzwrotny, chyba że rezygnacja nastąpi z przyczyn mających charakter siły wyższej lub wypadku losowego, które zostaną odpowiednio udokumentowane.
10. Gość zobowiązany jest do uregulowania pełnej płatności za pobyt w dniu przyjazdu, nawet jeśli wcześniej dokonał przedpłaty.

3. Rezygnacja i zmiany
11. Gość może bezpłatnie zrezygnować z pobytu lub przenieść rezerwację na inny termin, informując Pensjonat nie później niż 30 dni przed planowaną datą przyjazdu.
12. W przypadku rezygnacji lub zmiany terminu w okresie krótszym niż 30 dni przed przyjazdem, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi ani przeniesieniu na inny termin.

4. Skrócenie pobytu
13. Skrócenie zamówionego i zarezerwowanego pobytu nie powoduje zwrotu należności za niewykorzystane świadczenia.
14. Wyjątkiem są sytuacje losowe lub okoliczności o charakterze siły wyższej, które muszą zostać odpowiednio udokumentowane.
15. W przypadku wcześniejszego wyjazdu Gościa z przyczyn nieleżących po stronie Pensjonatu, opłata za niewykorzystane noclegi nie podlega zwrotowi.

5. Pozostałe warunki
16. Pensjonat zastrzega sobie prawo do indywidualnego rozpatrywania wyjątkowych przypadków rezygnacji lub skrócenia pobytu.
17. Wpłata zadatku i dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez osobę dokonującą rezerwacji.